نمودار روز: آیا بیدار شده کمدی را کشته است؟


Numbers بدترین سوء ظن ما را در مورد کمدی های بزرگ تأیید می کند. آخرین فیلم غم انگیزی که گیشه را تکان داد چه زمانی بود؟ فیلم “چیزی درباره مریم وجود دارد” را به خاطر بیاورید. مطمئناً، فیلم‌های انیمیشن اغلب طنز هستند و برخی از فیلم‌های MCU همراه با اکشن ابرقهرمانی، خنده را به نمایش می‌گذارند. اما حتی این محتوا نیز می تواند مشکوک باشد.

برخی از کمدی های قدیمی، حتی یک دهه پیش، امروز ساخته نشدند.

جو روگان غول پادکست سال گذشته گفت که بیداری کمدی را کشته است. جو روگان پیشنهاد می کند که کتاب قوانین کمدی جدید، غیر رسمی اما الزام آور، طنز بزرگسالان را به چالشی تبدیل می کند. نظرات او را در ویدیوی زیر ببینید.

اما اکنون ما حقایقی برای تأیید ادعاهای روگان داریم. نمودار زیر را که گیشه عمومی یکسان و ژانر خاص کمدی را نشان می دهد بررسی کنید و در اینجا بیشتر بدانید.

کمدی باکس آفیس آمریکا

در نمودار زیر نمای دیگری از این داده ها از منبع دیگری وجود دارد.

کمدی ۲ باکس آفیس آمریکابرای یک کمدین مشتاق یا تهیه کننده سرگرمی، ساختن جوک های هیجانی بسیار خطرناک است. اگر کسی نظر یا صحنه اشتباهی را ارائه دهد، می تواند پایان کار باشد. از این رو، هر کمدی که امروز ساخته می‌شود، از این پس باید «نان تست شیر» واقعی باشد – که ممکن است حتی ارزش دیدن را نداشته باشد. این کمدی باید برای نسل‌های جدید «نرف توپ» و «دانه‌ی برف» طراحی شود.

آیا کمدی قربانی فرهنگ بیداری است؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

پست های نمودار روز را بیشتر ببینید.

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید