افکار یکشنبه: آیا یک رابطه سمی ناشناخته در شرف انفجار است؟


جیل همیشه عاشق استیون بود. آنها مدتی بود که با هم بودند و همه چیز بین آنها عالی پیش می رفت. استیون دوست پسر کاملی بود – او عاشق بود، مراقب بود و همیشه نیازهای او را در اولویت قرار می داد. با این حال، استیون جنبه تاریکی برای شخصیت خود داشت.

استیون عادت به دروغ گفتن، تقلب و دزدی از دیگران داشت. او سال ها این کار را انجام می داد و در آن متخصص شده بود. او هیچ صلاحیتی در مورد سوء استفاده از مردم و بالا و خشک گذاشتن آنها نداشت. اما وقتی به جیل آمد، او یک فرد کاملاً متفاوت بود. او با نهایت عشق و احترام با او رفتار می کرد و هرگز رویای انجام کاری برای آزار او را در سر نمی پروراند.

جیل از ماهیت سمی واقعی استیون نسبت به دیگران می دانست اما معتقد بود که او واقعاً انسان خوبی است. او هرگز مشکوک نبود که او می تواند چنین فریبکاری و خیانت به او را داشته باشد. با وجود سوء ظن، جیل همیشه از شک و تردید استیون بهره می برد. او آنقدر او را دوست داشت که باور نمی کرد که او می تواند هر چیزی تا این حد وحشتناک را برای او انجام دهد. جیل، در واقع، رابطه ای سمی دارد که قرار است منفجر شود.

سوالی که برای جیل پیش می آید این است که آیا شخصیت ضعیف استیون، اگرچه به ظاهر هرگز به سمت او خطاب نشده است، در نهایت فردا به یک مشکل تبدیل می شود؟

این داستان در مورد یک رابطه عاشقانه است – شاید شما هم چنین رابطه ای دارید یا دوستی دارید که کارهای مشابهی انجام می دهد. یا شاید شما یک همکار تجاری دارید که به نظر می رسد با شما خوب کار می کند اما برای دیگران ضعیف عمل می کند. نکته اینجاست که افرادی که شخصیت ضعیفی دارند به مرور زمان نسبت به شما سمی می شوند بدون توجه به اینکه در حال حاضر شخصیت ضعیف در حال حاضر به سمت شما نیست. آیا ما “پرچم های قرمز” را در روابط خود نادیده می گیریم؟

به عنوان بخشی از مجموعه افکار یکشنبه، برخی از پندهای کتاب مقدس وجود دارد که می‌توان بدون توجه به اعتقادات مذهبی‌تان در نظر گرفت. همین اصل رابطه سمی که در متی 25:40 توضیح داده شده است را در نظر بگیرید.

«در حقیقت به شما می‌گویم، تا آنجا که این کار را برای یکی از کوچک‌ترین برادران من انجام دادید، آن را برای من انجام دادید.»

حقیقت این است که بسیاری از روابط در زندگی ما ممکن است برای همیشه دوام نداشته باشند و این شامل دوستان نیز می شود. دوستی که ممکن است به زندگی ما اضافه کرده باشد، یا سرگرم کننده بوده، یا به دلیل شرایط زندگی در زندگی ما قرار گرفته است، ممکن است همیشه سالم ترین دوست فعلی نباشد. ممکن است بسیاری از دوستی های ناسالم در زندگی شما وجود داشته باشد که ممکن است از آنها بی خبر باشید، بنابراین مهم است که نشانه های دوستی های سمی و ناسالم را در زندگی خود بشناسید.

افراد سمی یا دوستان سمی در زندگی شما ممکن است تاثیر بیشتری بر سلامتی شما داشته باشند، بنابراین مهم است که بدانید چه زمانی یک دوستی یا رابطه سمی یا ناسالم است و چه زمانی ممکن است نیاز به پایان دادن به یک دوستی داشته باشید – این می تواند بهترین دوست، همکار، یک دوست خانوادگی یا هر نوع دوستی باشد. ده نشانه دوستی مسموم را در ویدیوی زیر مشاهده کنید و چهار راه برای مدیریت این نوع موقعیت ها را ببینید.

در مورد شما چطور؟ آیا یک رابطه سمی ناآگاهانه دارید که ممکن است روزی منفجر شود، حتی اگر در حال حاضر دوست با شما درست رفتار کند؟ نظر خود را در مورد نحوه برخورد با یک رابطه بالقوه سمی در زندگی خود در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

پست های بیشتر یکشنبه ها را ببینید.

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید