شان دافی می گوید رای دهندگان «سیاستمداران عصبانی را دوست ندارند»


شخصیت فاکس نیوز شان دافی و کاندیدای مجلس سنای ایالات متحده است مهمت اوز رئیس جمهور به شدت انتقاد کرد از جو بایدن در سخنرانی‌ها، هر دو بیان کردند که رای‌دهندگان سیاستمداران عصبانی را دوست ندارند.

دافی، یکی از نمایندگان سابق کنگره که برانگیخت دونالد ترامپ به عنوان یک کارشناس، و اوز، که توسط رئیس جمهور سابق تایید شده بود، ظاهرا فکر نمی کند که ترامپ “عصبانی” خوانده می شود.

بایدن روز پنجشنبه در این کشور سخنرانی کرد و گفت ترامپ و “جمهوری خواهان MAGA” تهدیدی برای دموکراسی هستند.

محافظه کاران به این سخنرانی با خشم واکنش نشان دادند و دافی و اوز نیز در جمعه فاکس بیزینس از این قاعده مستثنی نبودند.

اوز گفت: «کسانی که قرار است در این انتخابات تصمیم بگیرند – زیرا این انتخابات بسته خواهد شد – مستقل ها هستند. آنها لحن پرزیدنت بایدن را دوست نداشتند.

دافی در پاسخ گفت که رای دهندگان «سیاستمداران عصبانی را دوست ندارند».

دافی، نماینده سابق کنگره از ویسکانسین گفت: “من فکر می کنم ویسکانسین شبیه پنسیلوانیا است.” “آنها مردم خوبی هستند، آنها مردم خوبی هستند. و سیاستمداران عصبانی را دوست ندارند. من به شما می گویم، اکثر جمهوری خواهان و دموکرات های کنگره – آنها افراد خوبی هستند. اکنون چند تکان وجود دارد، اما بیشتر آنها خوب هستند. و افراد خوب به سمت های بالاتر انتخاب می شوند. و بنابراین وقتی جو بایدن را با این سخنرانی خشم آلود و خشمگین به عنوان دموکرات پیشرو در بلیت دارید… من فکر نمی‌کنم که واقعاً با رای‌دهندگانی که رهبر اصولگرا و در عین حال رهبر خوب می‌خواهند همخوانی داشته باشد.

ایالت هایی که دافی نام برد در سال 2016 به ترامپ رأی دادند، اما نه در سال 2020، زمانی که ترامپ دو مورد از خشمگین ترین کمپین های انتخاباتی تاریخ ایالات متحده را اجرا کرد. او مدام از مطبوعات و مخالفان به عنوان “دشمن مردم” یاد می کند. در طول تجمعات، هواداران خود را تشویق به ضرب و شتم معترضان کرد. بعداً، به عنوان رئیس جمهور، او گروهی خشن را وادار کرد تا به ساختمان کنگره ایالات متحده حمله کنند زیرا نمی خواست باور کند در انتخاباتی که شکست خورده بود شکست خورده است.

شما می دانید که یک فرد عصبانی چه می کند.

تا به امروز، ترامپ به طور مکرر «توئیت‌های» مملو از تعجب را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی بدجنس خود درباره هر نارضایتی در ذهنش منتشر می‌کند. او همین هفته خواستار برگزاری «فورا» انتخابات ریاست جمهوری شد.

مرد به سادگی آشفته و عصبانی است.

بالا را از طریق شبکه تجاری فاکس تماشا کنید.

این یک نظر است. مسئولیت نظرات بیان شده در این مقاله تنها بر عهده نویسنده است.

setTimeout( () => (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(ها)[0]; اگر (d.getElementById(id)) بازگشت; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; //fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’)) , 4000); !function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n; n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید