می دانستم که قرار است اخراج شوم – پس کلاه گیس صورتی پوشیدم، شراب خوردم


او اخراج خود را به قتل تبدیل کرد.

ایزاک موران، استخدام‌کننده و بازیگر، پنج‌شنبه گذشته برای یک جلسه کاری Google Hangouts یک کلاه گیس صورتی آب نباتی داد و یک لیوان تقریباً پر از Pinot Grigio را برای خود ریخت – تماسی که به او اطلاع داد که اخراج شده است.

موران که تاکنون برای شرکت کارگزاری املاک Compass کار می‌کرد، در یک تماس ویدیویی سه‌جانبه با نماینده منابع انسانی و مدیر بخشش نه تنها با آن ظاهر گلگون، بلکه با یک تصویر ظاهر شد. پشت سر او به عنوان پس زمینه

“چطور هستید؟” موران با خوشحالی در ویدئویی که از تماس ضبط کرده و سپس در TikTok پست کرده است می پرسد که کجا ویروسی شده است – تا کنون یک میلیون بازدید داشته است.

عنوان این است: «وقتی اخراج می‌شوی… اما مدرک BFA گرفتی،» دومی کارشناس ارشد مورن از مدرسه تئاتر نیویورک است. (او همچنان در پهلوی عمل می کند.)

“من فکر کردم، “من را اخراج می کنند، پس آنها چه کار خواهند کرد؟” فکر می‌کنم چرا با سبکی بیرون نروید؟» موران به پست گفت.

موران، که یک هنرپیشه آموزش دیده نیز هست، برای این مناسبت ناخوشایند کلاه گیس سر کرد و جرعه ای شراب نوشید.
موران، که یک هنرپیشه آموزش دیده نیز هست، برای این مناسبت ناخوشایند کلاه گیس سر کرد و جرعه ای شراب نوشید.
اسحاق موران

مدیر بخش در این کلیپ 39 ثانیه ای در حالی که موران گوش می دهد و شرابش را می خورد، می گوید: «خبرهای سختی برای به اشتراک گذاشتن دارم. “متاسفانه، بر اساس اقداماتی که شرکت باید انجام دهد بسته به اینکه بازار به چه سمتی می رود، نقش شما نقشی است که تحت تاثیر قرار می گیرد.”

همانطور که آخرین سطر به او گفته می شود که موقعیتش در حال حذف شدن است، موران یک دسته بلند از موهای کلاه گیس صورتی را می چرخاند قبل از اینکه این خبر باعث شود سرش را بین دستانش فرو کند و سرش را به شکل نمایشی از این طرف به طرف دیگر تکان دهد. دیگری. این حرکت باعث می‌شود دو تماس‌گیرنده دیگر در پایان کلیپ TikTok که تنها آپلود موران در برنامه است، لبخند بزنند.

موران می‌گوید می‌دانست که تماس اخراج در راه است و برای یک هفته آن را پیش‌بینی می‌کرد – و این بخشی از دلیلی است که او شماره تماس ویدیویی کوتاه خود را برقرار کرد.

این کلیپ در TikTok حدود 1 میلیون بازدید داشت.
این کلیپ در TikTok حدود 1 میلیون بازدید داشت.
TikTok/hi.kun.tea

موران به The Post گفت: «فکر می‌کنم شوخ طبعی برای من یک مکانیسم مقابله است. “فکر می کنم اگر خودم را بخندانم، باعث خنده دیگران می شود.”

اما موران نیز این لباس را برای تشویق دو نفر دیگر در تماس انتخاب کرد، با توجه به اینکه انتظار خبر بدی بود. قبل از آن، او حتی به انجام روتین کارائوکه برای شکستن یخ فکر می کرد، اما در نهایت روی «تعادل خوب» قرار گرفت.

موران افزود: «تمام تیم اخراج شد و هر کدام از ما مصاحبه‌های 15 دقیقه‌ای جداگانه می‌گرفتیم – و می‌دانم که افراد حاضر در تماس باید بارها و بارها همان داستان را انجام می‌دادند. “بنابراین می‌خواستم خودم را بخندانم، بقیه را بخندانم، و…امیدوارم، چیزی را که اساساً انبوهی از زباله و آتش زباله داغ بود به چیزی تبدیل کنم… تا حدی خنده‌دار یا قابل تماشا.”

از آن زمان با 37000 لایک و نزدیک به 2100 اشتراک گذاری – و همچنین صدها نظر حمایتی – بسیار قابل تماشا شده است.

موران هفته گذشته تماس Google Hangouts را دریافت کرد.
موران هفته گذشته تماس Google Hangouts را دریافت کرد.
TikTok/hi.kun.tea
موران با آخرین عمل خود باعث خنده دو تماس گیرنده دیگر شد.
موران با آخرین عمل خود باعث خنده دو تماس گیرنده دیگر شد.
TikTok/hi.kun.tea
به لطف روحیه عمومی خوب و پیشینه بازیگری خوب، موران بینندگان خود را در TikTok نیز مجذوب خود کرد.
به لطف روحیه عمومی خوب و پیشینه بازیگری خوب، موران بینندگان خود را در TikTok نیز مجذوب خود کرد.
TikTok/hi.kun.tea

یکی از کامنت‌گذاران نوشت: «بهترین همکار که می‌توانی داشته باشی»، در حالی که یکی دیگر گفت: «من باید تصمیم اجرایی بگیرم تا بعد از این کار شما را ادامه دهم.»

یکی دیگر پاسخ داد: “من هر انتخابی را که اینجا انجام دادی دوست دارم”، در حالی که دیگری اظهار داشت: “چه حس شوخ طبعی خوبی در چنین زمان دشواری.”

Compass از اظهار نظر درباره پست در مورد ویدیوی ویروسی موران خودداری کرد.

طبق گزارش نیوزویک، در ماه ژوئن، Compass اعلام کرد که 10 درصد از نیروی کار خود یا حدود 450 کارمند خود را کاهش می دهد. این شرکت – که در نیمه اول سال 2022 نیز 300 میلیون دلار از دست داد و به شدت تحت تأثیر افزایش نرخ بهره و کاهش فروش خانه در ایالات متحده قرار گرفت – همچنین در حال برنامه ریزی دور دیگری از اخراج کارکنان است. پایان شهریور

با این حال، موران می‌گوید که نسبت به شرکت سابق خود دلخوری ندارد.

او گفت: «آنها به من فکرهای بعدی را در زمینه قرار دادن دادند. “پس قطعاً هیچ احساس سختی وجود ندارد.”

منبع لینک


دیدگاهتان را بنویسید