امروز باید تماشا کرد: جی ادوارد گریفین دستورالعمل کمونیستی 1943


هنگامی که برخی از مانع تراشی ها بیش از حد تحریک کننده می شوند، آنها را پس از ساخت و سازهای مناسب به عنوان فاشیست یا نازی یا یهودی ستیز برچسب بزنید و از اعتبار سازمان های ضد فاشیست و مدارا برای بی اعتبار کردن آنها در اذهان عمومی استفاده کنید. بوی بد داشته باشید. انجمن پس از تکرار کافی در اذهان عمومی به واقعیت تبدیل خواهد شد.

استفان میلر از مشاور ترامپ این را خلاصه کرد:

سوسیالیسم، کمونیسم، فاشیسم و ​​نازیسم را در 15 دقیقه درک کنید (قسمت دوم). قسمت اول را می توان در اینجا پیدا کرد.

تفاوت بین.net:

کمونیسم و ​​نازیسم – دو فلسفه تاریخی که بیش از آن چیزی که بسیاری فکر می کنند مشترک هستند.

در سال 1939، جهان از پیمان عدم تجاوز نازی و شوروی مبهوت شد. در اینجا دو نظام سیاسی رقیب – آلمان نازی و اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی – توافق کردند که با هم کار کنند. حتی اگر هیتلر با حمله به اتحاد جماهیر شوروی این پیمان را باطل کرد، این لحظه از تاریخ پیوند مشترک بین این فلسفه های تشنه قدرت را برجسته کرد. علیرغم ادعاهای سرسخت هر یک از طرفین مبنی بر مخالفت کامل با طرف دیگر، کمونیسم و ​​نازیسم جهان بینی هایی نسبتاً قابل مقایسه با تنها تفاوت های جزئی هستند. کمونیسم و ​​نازیسم احتمالاً بدنام ترین فلسفه های سیاسی در دوران مدرن هستند. در اوج تاریخی خود، این جهان بینی های توتالیتر توجه جهان را به خود جلب کرد. طبیعت رادیکال آنها الهام بخش انقلاب ها، ساختن امپراتوری ها و برانگیختن جنگ ها بود. در نهایت، آنها بر سر خود فرو ریختند و اکنون به سطل زباله تاریخ منتقل شده اند.»

رژیم بایدن دوست دارد به هرکسی که از دستور کار آنها حمایت نمی کند، انگشت اشاره، گاز دادن و فرافکنی کند! این کار در طول تاریخ انجام شده است. امیدوارم مردم بتوانند تاکتیک ها را ببینند، متاسفانه هنوز به اندازه کافی این کار را انجام نداده اند!

گرفتار تاکتیک های آنها نشوید! فرقی نمی کند کمونیسم باشد یا نازیسم! هر دو چپ بال هستند! … هرگز دوباره به هر دو!

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید