حملات به یهودیان در شهر نیویورک ادامه دارد. فرماندار هوچول آن را “ارزش های نیویورک” می نامد.


کتی هوچول: «فقط می‌خواهم به 1.77 میلیون یهودی که نیویورک را به خانه خود می‌خوانند بگویم: از اینکه نیویورک را به خانه دعوت کردید متشکرم. به هیچ جا یا ایالت دیگری نروید. فلوریدا بیش از حد ارزیابی شده است.»

نسخه جدید و بهبود یافته و زنانه اندرو کومو درست است: نیویورک خانه نسل‌هایی از یهودیان بوده است. همچنین درست است که مانند هر شهر به شدت لیبرال، جمعیت یهودی یک بلوک رای قابل اعتماد دموکرات ها بوده است. یهودیان آمریکایی حامیان وفادار دموکرات ها هستند که اغلب بر خلاف منافع خودشان هستند. در حالی که روسای جمهور جمهوریخواه (مخصوصا آخری) دوستان وفادار و حامیان اسرائیل بودند، حزب دموکرات از شرورترین یهودی ستیزان کشور (مانند این یکی و این یکی.)

با این حال، اسرائیل و ارزش‌های یهودی برای اکثر یهودیان آمریکایی نگران کننده نبود. در حال حاضر، به نظر می رسد اولویت های آنها شامل هر چیزی است که مستقیماً پیش می رود در برابر آنچه سنت یهودی برای آن عزیز است. سقط جنین بر اساس تقاضا، سوق دادن کودکان به سمت «انتقال جنسیتی» و تجلیل از فقر، همه بخشی از پلتفرم حزب دموکرات است که اکثر یهودیان آمریکایی هنوز کاملاً از آن حمایت می کنند.

بخش دیگری از پلتفرم دموکرات ها، سیاست نرم در قبال جنایت است که به جای قربانیان آنها، به نیازهای مرتکبین جنایت توجه می کند. این سیاست منجر به موج جنایت وحشتناکی در شهرهای تحت کنترل دموکرات ها در سراسر کشور شد که تأثیر زیادی بر جامعه یهودی داشت که در مجله تبلت برجسته شد:

«در نیویورک، آزار و اذیت خیابانی، تجاوزات جزئی، و حتی ضرب و شتم کامل یهودیان در حال حاضر تقریباً یک امر پیش پا افتاده است و در یک دوره بسیار طولانی بسیار مکرر است و حتی در جوامعی که بیشترین آسیب را دیده اند، به عنوان یک بحران فعال تلقی نمی شود. این شهر افزایش 76 درصدی جنایات ناشی از نفرت را در طول سه ماه اول سال 2022 گزارش کرده است – حملات به یهودیان بیش از سه برابر شده است که بیشتر این افزایش را تشکیل می دهد.

هموطنان یهودی من، به نیویورک خوش آمدید.

کتی هوچول از شما می‌خواهد که همچنان نیویورک را به خانه دعوت کنید – مگر اینکه از حریف او حمایت کنید. اینکه لی زلدین یکی از آنها «نیمه فاشیست» است که پرزیدنت بایدن ادعا می‌شود به ما گفته است. اگر یهودی هستید که از لی زلدین حمایت می‌کند، بهتر است «از شهر خارج شوید»، این جمله:

کتی هوچول: «فقط سوار اتوبوس شوید و به سمت فلوریدا بروید، جایی که به آن تعلق دارید. خوب؟ از شهر خارج شوید. زیرا شما نماینده ارزش های ما نیستید.»

“ارزش های” کتی هوچول شامل اجازه دادن به یک باند شرور به شما حمله در وسط روز و مجازات نکردن مهاجمان شما است:

«حمله‌ای که یوسی هرشکپ 31 ساله را به بیمارستان فرستاد، جنایتی ناممکن بود، برعکس یک مرده سنگی. دوربین‌های امنیتی فیلم واضحی از نزدیک شدن یک گروه چهار نفره به خودروی هرشکپ ضبط کردند که دو نفر از آن‌ها در حالی که کودک 5 ساله‌اش روی صندلی عقب نشسته بود، مکرراً از شیشه سمت راننده او را مشت کردند. دوربین دیگری پلاک و مدل خودروی فرار مهاجمان را ضبط کرده است. این حمله حوالی ساعت 3:40 بعد از ظهر روز 13 جولای 2022 در خیابانی شلوغ در کراون هایتس رخ داد. هرشکپ معتقد است که مهاجمان او اواخر همان شب شناسایی شدند.

«ارزش‌های» کتی به او اجازه نمی‌دهد جنایتکاران خشن را به زندان بیاندازد. جامعه آمریکا با وادار کردن آنها به یادگیری موضوعات نژادپرستانه مانند ریاضی، رفتار وحشتناکی با آنها داشته است، و به همین دلیل است که وقتی آنها در وسط روز مردم را کتک می زنند، نمی توانیم خیلی سخت درباره آنها قضاوت کنیم. به همین دلیل است که فقط افرادی که حداقل دو بار بازداشت شده باشند، مجاز به حمل اسلحه در نیویورک هستند.

پلیس به سرعت حرکت نکرد. هرشکپ می گوید که طی دو هفته پس از حمله، هیچ دستگیری صورت نگرفت، دوره ای که خودروی فرار در یک حادثه کاملاً نامربوط بلیط گرفت. در 27 ژوئیه، هرشکپ خشمگین در توییتی نوشت: «علیرغم اینکه خودروی مهاجمان در سراسر محله دیده شده بود، هیچ دستگیری صورت نگرفت. پسر من هنوز آسیب های زیادی از این حادثه دارد و ما اکنون به جای اینکه هر زمان که نیاز به بیرون رفتن داشته باشیم، اوبر داریم.»

در حال حاضر، ثروتمندترین و برجسته ترین یهودیان آمریکا (مانند این یکی و این یکی) در حال حمایت مالی و حمایت از دادستان های منطقه هستند که از قانون حمایت نمی کنند، که منجر به افزایش وحشتناک جنایت در سراسر کشور می شود.

مدیریت ناکارآمد نظم عمومی در سراسر شهر و در سراسر کشور اشکال متفاوتی دارد: فیلادلفیا نرخ قتل را تجربه می‌کند. سانفرانسیسکو حداقل تا زمانی که دادستان منطقه حامی اصلاحاتش در انتخابات فراخوان اخیر شکست خورد، با جرم زدایی انواع خاصی از جرایم دارایی آزمایش کرد. مانند سایر آسیب‌های اخیر آمریکایی، تا آنجا که به یهودیان مربوط می‌شود، اختلال محیطی ویژگی‌های متمایز خود را دارد. در مطالعه‌ای که در جولای گذشته منتشر شد، گروه آمریکایی‌ها علیه یهودستیزی مستقر در نیویورک دریافت که از 118 بزرگسالی که از سال 2018 به دلیل جنایات نفرت ضد یهودی در شهر نیویورک دستگیر شده‌اند، تنها یک نفر مجرم شناخته و روانه زندان شده است.

در اینجا جورج سوروس به ما می گوید که او “هیچ قصدی برای متوقف کردن” بودجه بی قانونی که او علیه شهروندان آمریکایی از جمله یهودیان به راه انداخته، ندارد:

به همین دلیل است که من از انتخاب (و اخیراً انتخاب مجدد) دادستان هایی که از اصلاحات حمایت می کنند، حمایت کرده ام. من این کار را شفاف انجام داده ام و قصد توقف ندارم. بودجه‌ای که من فراهم می‌کنم به نامزدهای اصلاح‌طلب حساس امکان می‌دهد از افکار عمومی شنیده شوند. با قضاوت بر اساس نتایج، مردم آنچه را که می شنوند دوست دارند.»

مردم به شدت “با قضاوت بر اساس نتایج”. رد می کند دیدگاه جورج سوروس از «اصلاحات عدالت»، حتی در مناطق چپ افراطی مانند سانفرانسیسکو. جورجی به شدت در «عمومی» ناامید می‌شود که در نوامبر امسال، سیاست‌های نرم‌افزاری در قبال جرم و جنایت یکی از دلایل نابودی حزب دموکرات خواهد بود.

در همین حال، در فلوریدا، یکی از دادستان‌هایی که از سوی سوروس حمایت مالی می‌شد، به‌تازگی توسط فرماندار به دلیل ترک وظیفه از کار برکنار شد.

کتی هوچول: «من نباید این را بگویم، اما به فرماندار نگاه کنید. از بالا به پایین شروع می شود.»

من با کتی در این مورد موافقم. به عنوان یک یهودی که در فلوریدا زندگی می کنم، از فرماندارم به خاطر حفظ امنیت من سپاسگزارم. در حین رفتن به فروشگاه مورد تعرض قرار نگرفتن با ارزش های من تضاد ندارد. من اینطوری بد اخلاقم

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید