امروز باید تماشا کنید: تلقین طبقه حفاظت شده ویژه جامعه الفبا بدتر از آن است که می دانید


آمریکا دیگر سیستم آموزشی عمومی ندارد. آمریکا مراکز تلقین مارکسیستی دارد. “معلم” در این ویدئو در آراستن دانش آموزانش شریک است. هیئت مدیره مدرسه، مدیران، معاونان، مربیان و همه معلمانی که این تلقین را تسهیل می کنند، به عنوان متهم مقصر هستند.

در نظر بگیرید که وقتی این معلم فضیلت سیگنال می دهد و عملاً با هیجان در حال تهویه بیش از حد است که نمی تواند جلوی خود را بگیرد – واقعیت زیر را در نظر بگیرید:

چنین هفته ای از جشن برای قانون اساسی ایالات متحده، بنیانگذاران ما، یا اسناد موسس وجود ندارد.
هیچ درب کلاس مدرسه ای به این شکل تزئین نشده است:

تصویر

چنین هیاهویی برای مردان و زنان شجاع ما که در جنگ‌هایی از جمله جنگ جهانی دوم که قربانیان اردوگاه کار اجباری نازی‌ها را آزاد کردند، خدمت کردند، وجود ندارد.

هیچ هفته ای وجود ندارد که تمرکز بر امور مدنی، عملکرد دولت و شهروندی مولد باشد.

هیچ هفته ای وجود ندارد که پرچم هر ایالت را گرامی بداریم و تاریخچه مرتبط با پرچم خاص را مرور کنیم.

پرچم ایالات متحده مورد احترام نیست و به طور برجسته در کلاس های درس نمایش داده می شود.

بدون سنجاق هایی که بگویند خدا برکت آمریکا را بدهد، این امری مسلم است.

من حتی نمی‌توانم – معلمی که قدرت شکست دانش‌آموزان را دارد، از دانش‌آموز تحت کنترل خود در محوطه مدرسه «کمک‌های مالی» می‌گیرد. فقط بخاطر همین باید اخراج بشه

هر چه والدین سریعتر به این واقعیت دست یابند که این امر گسترده است و با طراحی برای دستیابی به یک نتیجه خاص، مقاومت بهتری می تواند جلوی پیشرفت فرزندان بی گناه ما را بگیرد.

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید