نمودار روز: همه بینندگان تلویزیون کجا رفته اند؟


در اوایل سال 2020، در حالی که همه‌گیری در حال گسترش بود، آمریکایی‌ها با سرعتی که طی سال‌ها دیده نشده بود، به سمت تلویزیون‌های خود هجوم آوردند. در ابتدا، خانواده های ایالات متحده به اخبار چسبیده بودند زیرا عدم اطمینان در مورد ویروس کرونا باعث افزایش بینندگان شد. در هفته‌های بعد، تلویزیون‌ها عمدتا روشن ماندند، زیرا موج اولیه قفل‌ها باعث شد آمریکایی‌ها روی کاناپه گیر کنند و زمان جدیدی برای کشتن داشته باشند.

عمدتاً به لطف این عوامل، در سال 2020 پیش‌بینی زمان صرف شده پیش‌بینی می‌شد که تلویزیون سنتی کاربر قدیمی خود را معکوس می‌کند و زمان صرف شده حداقل به طور موقت کاهش می‌یابد. همانطور که مشخص است، بینندگان تلویزیون به روند نزولی خود بازگشتند.

این همه بیننده تلویزیون کجا رفته اند؟

پیش از این تخمین زده می شد که تعداد بینندگان تلویزیون در سنین 18 سال و بالاتر در طول سال حدود 10 میلیون نفر افزایش می یابد. در عوض، قطع بند ناف به طور غیرمنتظره‌ای شتاب گرفت، بینندگان تقریباً 10 میلیون کاهش یافت و سال 2020 با 20 میلیون بزرگسال کمتر از آنچه تصور می‌کردیم تلویزیون تماشا می‌کردند (به 204.2 میلیون نفر رسید).

با این حال، کسانی که ماندند وقت خود را تسریع کردند: در بین بزرگسالان آمریکایی که تلویزیون تماشا می‌کنند، زمان صرف شده با تلویزیون با 9.2 درصد افزایش یافته و به 4 ساعت و 31 دقیقه (4:31) در روز رسیده است. به لطف این افزایش توسط کسانی که بند ناف خود را حفظ کردند، زمان تلویزیون در میان کل جمعیت بزرگسال در سال 2020 برای اولین بار از سال 2012 سال به سال افزایش یافت و از 3:27 در سال 2019 به 3:34 رسید. این را در نمودار زیر ببینید و در اینجا بیشتر بدانید.

بیننده تلویزیون ایالات متحدهپخش ویدیوی دیجیتال مقصر اصلی است که بینندگان تلویزیون را کاهش داده است. ترکیب زمان صرف شده با تلویزیون و ویدئوهای دیجیتال توسط بزرگسالان آمریکایی در طول سال‌ها به طور قابل‌توجهی ثابت بوده است: از سال 2013 تا 2019، زمان صرف شده برای این دو دسته به سختی بودجه‌بندی شده است و هر سال از 5:13 تا 5:17 در روز متغیر است. در عوض، داستان در مورد سرقت ویدیوی دیجیتال از تلویزیون در این معیار بود. محبوبیت انفجاری OTT اشتراک در سال 2020 این روند را بیش از هر زمان دیگری تشدید کرد.

زمان صرف شده با ویدئوهای دیجیتال در میان بزرگسالان ایالات متحده در سال 2020 که به دلیل بیماری همه گیر مختل شده بود، در ساعت 2:13 به میزان قابل توجهی 25.4 درصد افزایش یافت که منجر به رکورد 5:47 در روز صرف شده با تلویزیون به اضافه ویدئوهای دیجیتال شد. اما سهم ویدیوی دیجیتال هرگز بیشتر از این نبوده است.

تلویزیون در مقابل ویدیو دیجیتال

تماشاگر تلویزیون کجا رفته است؟ بخشی از پاسخ، جمعیت شناسی است. Gen Z و Millennials باعث دور شدن ازدحام از تلویزیون به رسانه های اجتماعی و بازی شده اند. در همین حال، بومرها پیر شده اند.

پیش‌بینی می‌شود تعداد گیمرها در بخش بازی‌های ویدیویی بازار رسانه‌های دیجیتال در ایالات متحده بین سال‌های 2023 تا 2027 به طور مداوم در مجموع 18.7 میلیون گیمر (+10.69 درصد) افزایش یابد. تخمین زده می شود که تعداد گیمرها در سال 2027 به 193.73 میلیون گیمر برسد. این را در نمودار زیر ببینید و در اینجا بیشتر بدانید.

پیش بینی کاربران گیمرهاپیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران رسانه‌های اجتماعی در ایالات متحده بین سال‌های 2023 تا 2028 به طور مداوم در مجموع 22.8 میلیون کاربر (+7.4 درصد) افزایش یابد. پس از پنجمین سال افزایش متوالی، پایگاه کاربران رسانه های اجتماعی به 331.09 میلیون کاربر تخمین زده می شود و بنابراین اوج جدیدی در سال 2028 خواهد بود. قابل ذکر است که تعداد کاربران رسانه های اجتماعی در سال های گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. این را در نمودار زیر ببینید و در اینجا بیشتر بدانید.

پیش بینی کاربران شبکه های اجتماعیواقعیت این است که تلویزیون گذشته است. بسیاری دیگر حتی برای ماه ها – حتی سال ها – تلویزیون را روشن نمی کنند. تعداد گزینه ها برای بیننده متوسط ​​تلویزیون بالقوه بسیار زیاد است – هم در انتخاب برنامه و هم در سایر مکان های سرگرمی. برای کسانی که به دنبال تبلیغ ایده‌های خود، سیاسی یا غیر آن هستند، تلویزیون به احتمال زیاد رسانه‌ای است که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا بینندگان کمتر و هزینه‌ای که برای دستیابی به آنها وجود دارد.

نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید – آیا بیننده تلویزیون شما در طول سال ها کاهش یافته است؟

پست های نمودار روز را بیشتر ببینید.

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید