بیت کوین آخرین سودهای خود را با قیمت بیت کوین زیر 20000 دلار با افزایش دلار حذف کرد


بیت کوین (BTC) پس از افتتاح وال استریت در آگوست به زیر 20000 دلار سقوط کرد. 30، با داده ها نشان می دهد که هولدرها با ضرر می فروشند.

نمودار شمع ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا (Bitstamp). منبع: TradingView

پایین ترین سطح ماه ژوئن به طور فزاینده ای جذاب به نظر می رسد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView آخرین نزول پایین‌تر از اوج صعودی بازار BTC/USD در سال 2017 را به ثبت رساندند، در حالی که سهام ایالات متحده در همان زمان سقوط کرد.

شاخص های ترکیبی S&P 500 و Nasdaq به ترتیب 1.1% و 1.25% در ساعت اول از دست دادند، در حالی که BTC/USD در یک شمع ساعتی 2.5% از دست داد.

آخرین حرکت ها برای معامله گرانی که از قبل نسبت به اصلاح عمیق تر در بزرگترین ارز دیجیتال محتاط بودند، تعجب آور نبود. پیش از این، بسیاری خواستار اصلاح به پایین ترین سطح کلان در ژوئن شده بودند.

برای معامله‌گر محبوب Ed Crypto، هر دو بیت‌کوین و اتر (ETH) فرصت‌های خوبی را برای معامله کوتاه بعدی ارائه کردند. در مورد بیت کوین، هدف 18000 دلار بود اگر منطقه حدود 19800 دلار وجود نداشت.

همکار محبوب Crypto Il Capo Account Stuck By One برای پشتیبانی عمده در 19,000 دلار پیش‌بینی می‌کند که پس از آن 16,000 دلار به هدفی در ضعف تبدیل می‌شود.

او متعاقبا دارای رتبه که ناپدید شدن موقعیت های تقاضا در پلتفرم های مشتقات امکان جهش تسکین جدیدی را باز کرده است.

به نظر می رسد بیت کوین تاریخی با محدوده قرمز زیر، بین 17.8 تا 18.9 هزار دلار دارد. آیا تضمین شده است؟ کالب فرانزن، تحلیلگر ارشد بازار در Cubic Analytics، قطعاً نه، اما قطعاً چیزی است که من تماشا خواهم کرد. اعلام کرد روز قبل در کنار نمودارهای مختلف

«به سادگی، هر قطعی باعث شد که قیمت در پایین ترین سطح فروش قبلی دوباره آزمایش شود. این “فتیله های تسلیم” پس از شکست خط روند حمایتی به هدف قیمتی صحیح تبدیل شدند که در نهایت منجر به “فتیله تسلیم” جدید شد. گاوها می خواهند این الگو تمام شود.

پایین ترین قیمت هفتگی برای BTC/USD به 19500 دلار رسید که به آرامی وارد آزمایش شدند زیرا این جفت در زمان نوشتن به زیر 19800 دلار سقوط کرد.

دلار اوج می گیرد

با توجه به دلار آمریکا به دلیل کاهش دارایی‌های ریسک، تحلیلگر JACKIS امیدوار بود که به زودی پس از ظهور مجدد بالاترین سطح بیست ساله در این هفته، به اوج برسد.

مرتبط: بالاترین اخطار قیمت بیت کوین با خروج 10 هزار بیت کوین از کیف پول پس از 9 سال ظاهر می شود

با این حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) در روز افزایش یافت و آن را به بالای 109 رساند و در 0.5 بالاترین سطح روز قبل قرار گرفت.

او پیش‌بینی کرد که اگر در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر معکوس شود، بیت‌کوین می‌تواند برای شکستن ۲۲۵۰۰ دلار حرکت کند.

نمودار شمعی 1 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع لینک




دیدگاهتان را بنویسید