پیتر جونز: نقش بی نظیر کلانتر در شهرستان همپشایر


تاریخ انتشار: 1391/08/30 14:27:51

اصلاح شده: 2022/08/30 14:24:11

کمتر از 50 سال پیش جان بویل کلانتر شهرستان همپشایر بود. کلانتر بویل در زندان خیابان یونیون در نورث همپتون زندگی می کرد و زندان را اداره می کرد. معاونان او احضاریه های دادگاه را امضا کردند و مردم را در خیابان ها یافتند تا هیئت منصفه را پر کنند.

کلانتر همچنین وظایف تشریفاتی را انجام داد – حمل گرز در اولین مراسم کالج اسمیت و رژه رهبری، با کلاه بالا، دمپایی و جلیقه طلایی خود. او چهره شهرستان همپشایر بود.

از آن زمان، دولت شهرستان ما لغو شد و دولت ایالت کنترل دادگاه ها و خدمات اصلاحی را در دست گرفت. کلانتر به یکی دیگر از کارمندان دولتی، هرچند مهم تبدیل شد. مدیریت زندان و مرکز اصلاحات شهرستان قدیمی، نظارت بر بازپروری زندانیان، انجام مراحل دادگاه، اجرای اخراج – همه اینها مشاغل مهمی هستند.

کلانتر تنها مقامی است که توسط شهروندان شهرستان همپشایر و فقط توسط شهروندان شهرستان همپشایر انتخاب می شود. مهمتر از همیشه این است که کلانتر به نمایندگی از شهرستان همپشایر در رویدادهای عمومی آن ادامه دهد.

تا جایی که من اطلاع دارم هیچ یک از نامزدهای کلانتری فعلی حتی به این موضوع اشاره نکرده اند.

پیتر جونز

فلورانس

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; اگر (d.getElementById(id)) بازگشت; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5&appId=833431040023870”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

لینک منبع


دیدگاهتان را بنویسید