نمودار روز: ژنرال Z، نسل فرسودگی شغلی؟


اوه اوه، دوباره به اینجا می‌رویم – مقاله دیگری که ژنرال Z را مورد انتقاد قرار می‌دهد. نگران نباشید، هزاره‌ها مانند هر نسل دیگر قبلاً نیز رفتاری مشابه داشتند. در هر صورت، هنوز هم شاید جالب باشد که ببینیم برخی از جنبه های فرهنگی این نسل آینده چیست.

کار با GenZs آسان نیست – بنابراین آنها می گویند. این اولین نسلی است که در اینترنت متولد و بزرگ شده است. و ناامیدی، مبارزه، و میم های نسل های قدیمی تر برای مدیریت آنها تنها شروع است. همه اینها فقط از تعداد انگشت شماری GenZ به اندازه کافی برای کار کردن امروز به دست می آید، اما آنها 30٪ از جمعیت را تشکیل می دهند و تا چند سال دیگر 30٪ از نیروی کار خواهند شد. این را در نمودار زیر ببینید.

ژنرال Z 30 درصد از نیروی کار در سال 2030

اما هزاره‌هایی که سعی می‌کنند آنها را مدیریت کنند، اغلب فراموش می‌کنیم که GenXs و Boomers چقدر از ما متنفر بودند. ما مستحق و تنبل بودیم. ما به راحتی ترک می کنیم. درست؟ پس چرا هر نسلی اینقدر برای مقابله با نسل بعدی تلاش می کند؟ چقدر درست است که Millennials کمتر کار می کنند و GenZ ها حتی بدتر هستند؟

اما هر نسل مجبور شده است خود را با واقعیت سازگار کند و در نهایت جایگزین نسل های قدیمی تر شود. شکستن آن ساده نیست – اما برای درک بیشتر این موضوع، ویدیوی زیر را ببینید.

تحقیقات جدید تکان دهنده نشان می دهد که برخی از صاحبان و مدیران مشاغل آمریکایی دیدگاهی ناامید کننده نسبت به کارگران Gen Z دارند. ResumeBuilder در اوایل این ماه از 1344 نفر در پست های مدیریتی در صنایع مختلف در ایالات متحده نظرسنجی کرد و از آنها در مورد تجربیات آنها در کار با متولدین 1997 یا بالاتر پرسید.

تقریباً نیمی (49٪) از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که کار با Gen Z در “همه یا بیشتر مواقع” دشوار است، در حالی که 79٪ گفتند که آنها را سخت ترین نسل برای حضور در محل کار می دانند. از این اکثریت، 59٪ گفتند که مجبور شده اند یک کارمند Gen Z را اخراج کنند و 20٪ حتی ادعا کردند که یکی از کارگران جوان را در عرض یک هفته از تاریخ شروع کار خود متمرکز کرده اند. شکایات برتر مدیران از Gen Zers را در زیر ببینید و در اینجا بیشتر بدانید.

کارگران مشکل ژنرال Z

در میان کسانی که GenZ را چالش‌برانگیزترین نسل برای کار می‌دانند، 34 درصد در عوض با Millennials کار می‌کنند.

استخدام نسل ترجیحی

کارگران جوان بیشتر و بیشتری احساس فرسودگی شغلی خود را گزارش می کنند. یک نظرسنجی در سال 2021 از وب‌سایت مشاغل Indeed نشان داد که کارگران هزاره و ژنرال Z بالاترین نرخ فرسودگی شغلی را به ترتیب با 59 و 58 درصد گزارش کردند. نرخ گزارش در میان ژنرال Z سریعترین افزایش را داشت. در سال 2021، 47 درصد از نسل Z گفتند که در حال سوختن هستند، در مقایسه با 53 درصد از نسل هزاره.

آیا هزاره ها در جوانی بهتر از ژنرال زرز بودند؟

علاوه بر این، یک نظرسنجی در سال 2022 توسط پلتفرم مدیریت کار در ایالات متحده آسانا نشان داد که کارگران ژنرال Z نسبت به سایر گروه‌های سنی احساس فرسودگی شغلی بیشتری را گزارش می‌کنند، در حالی که یک نظرسنجی در سال 2021 از کارگران بریتانیایی نشان داد که 80 درصد از پاسخ‌دهندگان ژن Z گزارش کردند که احساس فرسودگی بیشتری از زمان گذشته دارند. همه گیر، در مقایسه با میانگین 73 درصد در تمام گروه های سنی. درصد کارگران نسلی که احساس فرسودگی می کنند را در زیر ببینید.

نسل های فرسودگی

آیا ژنرال زرها نکته ای دارند – زندگی برای آنها خیلی سخت است و آنها به ما نیاز دارند که آنها را کمی سست کنیم؟ قبل از اینکه بیش از حد آنها را نقد کنیم، فقط از خود بپرسید – چه کسی آنها را بزرگ کرده است؟ بنابراین، آیا ژنرال Zers رپ بدی دریافت می کند؟ یا آن‌ها صرفاً سخت و تنبل هستند – در یک شیب پیوسته از یک لغزش فرهنگی به سمت پایین، مانند بسیاری از امپراتوری‌های اواخر مرحله که جوامع در گذشته انجام داده‌اند؟

مطمئناً نمی توان همه Gen Zer ها را به صورت منفی توصیف کرد. و چگونه ژنرال زرز در مقابل هزاره ها قرار می گیرد؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر در مورد پدیده نیروی کار Gen Z به ما بگویید.

پست های نمودار روز را بیشتر ببینید.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید