نوشته: تاکر کارلسون در مأموریتی است تا مطمئن شود که اوکراین همچنان رنج خواهد برد – حتی اگر این به معنای شما نیز باشد.


میان دوره ای نوامبر به سرعت در حال آمدن است و گفتن این که مهم ترین انتخابات زمان ماست، دست کم گرفتن است. این کشور در پرتگاه فروپاشی اقتصادی و اجتماعی قرار دارد و برای پیروزی جمهوری خواهان باید اختلافات خود را کنار بگذارند و پیام وحدت ارسال کنند. رهبران حزب در حال برگزاری راهپیمایی‌های «متحد شوید و پیروز شوید» و خواهان پیامی وحدت‌بخش برای کمک به حزب در ماه نوامبر هستند.

دونالد ترامپ: «دموکرات‌های چپ رادیکال و رسانه‌های اخبار جعلی خواستار تقسیم جمهوری‌خواهان هستند. ما باید با هم کار کنیم تا آنها را شکست دهیم.»

اما تاکر کارلسون با این پیام موافق نیست. او فکر می کند یک موضوع وجود دارد که برای مردم آمریکا آنقدر مهم است که ارزش از دست دادن کنگره را دارد. برای آمریکایی ها بسیار بسیار مهم است که درک کنند که اوکراین کشوری بسیار بد، وحشتناک و فاسد است که باید همچنان رنج بکشد. هر جمهوری خواه که می خواهد به اوکراین کمک کند باید شکست بخورد. بله، آنها باید شکست بخورند – حتی اگر به معنای تورم طولانی مدت و تهاجم مداوم به مرز جنوبی باشد. حتی در حالی که FBI علیه شهروندان آمریکایی بسیج می شود، ما هنوز باید تمرکز خود را بر روی “افراد وحشتناک” که می خواهند به اوکراین کمک کنند، حفظ کنیم.

لیندسی گراهام را وارد کنید:

سوال این است که آیا می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و آیا باید کارهای بیشتری انجام دهیم [to help Ukraine]؟ پاسخ به هر دو مثبت است.»

ما هرگز نمی توانیم اجازه دهیم یک سناتور با موضع تاکر در مورد اوکراین مخالفت کند! ما باید لیندسی گراهام را رد کنیم و او را مسخره کنیم:

زیرا بهترین راه برای مناظره با مردم مسخره کردن آنهاست. این کاری است که تاکر انجام می دهد. از این طریق امرار معاش می کند.

در همین حال، در فلوریدا، یکی از شاگردان تاکر در انتخابات مقدماتی خود شکست خورد. آنتونی ساباتینی در سکوی انزواطلبی تاکر حضور داشت. او در جریان مناظره اولیه خود موضع خود را به صراحت اعلام کرد: ما باید تعهدات خود در ناتو را تسلیم کنیم و هرگز و هرگز وارد امور خارجی نشویم، مگر اینکه مستقیماً مورد حمله اتمی قرار بگیریم. هر چیزی کمتر از آن، از جمله جلوگیری می کند چنین حمله ای «به نفع مستقیم ما نیست». این موضع دیوانه کننده سیاست خارجی به طور کامل توسط رای دهندگان رد شد به نفع معتدل تر، و بیشتر متمرکز بر امور داخلی کوری میلز.

امروز، موضع یک نامزد در مورد اوکراین در مورد آخرین مورد در لیست نگرانی های یک آمریکایی معمولی است. اما تاکر می خواهد این موضوع را سرپا نگه دارد زیرا کار تاکر کمک به آمریکایی ها نیست. کار او دریافت بخشی اختصاص داده شده به او در سی ان ان است و از آنجایی که به نظر می رسد سی ان ان از افرادی که به تاکر توجه کرده اند نیست، ماموریت جدید او این است که جمهوری خواهان را به شکست بکشاند. و به همین دلیل است که او هر سیاستمداری را که با او مخالف است “دشمن مردم” می‌داند.

تمام چیزی که تاکر نیاز دارد یک چراغ قرمز روشن و دو تفنگدار دریایی است که پشت سر او بایستند و او می تواند برای ریاست جمهوری نامزد شود.

نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و ممکن است لزوماً منعکس کننده نظرات این نشریه نباشد.

اگر این مقاله را آموزنده یافتید، لطفاً یک کمک مالی کوچک به ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار – یا انتشار این خبر. متشکرم.

منبع سندیکای مقاله اصلی RWR.


دیدگاهتان را بنویسید